Projekt logo

Znakomity projekt logo wymaga złożonej kombinacji umiejętności projektowych, wiedzy kreatywnej i umiejętnego wykorzystywania. Zaprojektowanie specjalistycznego logo wymaga czasu. Logo to wyłącznie element marki firmy, ale pozostaje centralnym punktem większości programów brandingowych.



Warto zbadać z dużą dokładnością każdy szczegół: badania i strategia, typografia, kształt i symbolika, teoria koloru i zastosowanie projektu logo.

Podstawowe reguły

Rośnie wizualna wymaganie roznicowania się marek. Dzięki temu nie będą mylone z rywalizacja. Tam, gdzie kiedyś było wyłącznie kilka firm na określonym rynku albo niszy, w tym momencie mogą być setki lub tysiące. Wszystkie walczą o uwagę. To stwarza rosnąca potrzebę wizualnego wyróżniania się marek. Chcą się bowiem odróżnić od konkurencji. To zróżnicowanie osiąga się poprzez projektowanie tożsamości marki, czyli szeregu detalu. Tworzą one wyjątkowy obraz w naszych umysłach. W zależności od firmy, tożsamość może obejmować mundury, szatę graficzną pojazdu, wizytówki, opakowanie produktu, styl fotograficzny, kubki do kawy, reklamę billboardowa i wiele innych przedmiotów, aż do wyboru czcionki na internetowej stronie.

Ważna jest grafika. W pierwszej kolejności zwracamy uwagę na ksztalt, kolor, a dopiero później na treść. Logo jest małym, ale istotnym elementem wizerunku marki.

Jedna z najciekawszych części bycia projektantem jest uczenie się nowych rzeczy na każdym projekcie. Każdy klient jest inny, a nawet w tym samym zawodzie wykonują prace na różnorakie sposoby.

Dlatego warto przywiązywać uwagę do poprawnie zaprojektowanego logo.

Polecamy: http://www.kreacjamarki.com.pl